2019. január 22., kedd

a megvilágitott

Meglepődtem, sose láttam ilyen megvilágításban a kis szűz Mária szobrot a  Szent Gellért étteremben, ebédelés közben lepett meg, igen,látom, ott van a feje fölött a villany, az világítja meg, annak fénye hullik alá, de olyan különös megvilágítást adva....,,,még sohase láttam ilyennek, ennyire élőnek, talán mert más asztalnál ültem,, más szögben  néztem rá?



azt mondják, mindig ég a lámpa fölötte... (nekem ugyan mondhatják...)




csinálok róla pár közelibb képet, csak mi vagyok az étteremben, azaz mi, ketten :)



---így még az is látszik, hogy meg van sérülve a szép arca egy kicsit










de az a fény....!












10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. igen, ezzel lepett meg, valósággal megszólitott :)

      Törlés
    2. Sz.M. Egyszerűen szép!

      Törlés
    3. az, csak az az érdekes, hogy eddig olyan nagyon fel se tűnt, pedig mindig láttam!

      Törlés
    4. Sz.M. Van úgy, hogy évekig elmegyünk valaki, vagy valami mellett mire egyszer csak rácsodálkozunk.

      Törlés
    5. igen, az lehetett, amihez mgiscsak hozzájárult a különös megvilágitás (?)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. ugye? és csak szerényen megbúvik egy falmélyedésben...

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés