2018. január 12., péntek

másnap

na most már biztos megszülettem
irtam fel a facebook oldalamra
előüdvözlések után tegnap
mikor delet harangoztak épp
mert csak annyit tudtam
a születésem idejéről
hogy 11 és 12 közt történt
azaz későn mert én lusta
voltam mindig is..
anyám mondta
ö csak tudta
hogy mennyire
nem mozdultam
már akkor se
mint ahogy később is
sokat nyúltam szerinte
de míg benne voltam
csak este nyújtózhattam ki
mert reggeltől estig
a singer varrógépnél
görnyedt szegény
s hajtotta lábával
a pedálos kereket....
este már kinyújtózhattam
s ficánkolhattam eleget
mint most is
éjjel vagyok eleven
s nappal az én éjjelem

de hogy igazán
megszülettem-e
ki tudja
az újságban nincs nyoma
és az egész életem
féléberfélálom lehetett
mégis belefáradtam
már bele
a végére

nem baj
nemsoká
alszom majd
éjjel-nappal
mélyen
s eleget

vagy ki tudja
mi van abban
a másik
birodalomban

addig is
gaudeamus
örüljünk
az itteninek


1 megjegyzés:

  1. Borbála Süket
    😢
    · Válasz · 1 n.
    Borbála Süket
    Nem szomorú vagyok,csak meghatódtam!Szép írás,szép emlékezés!
    · Válasz · 1 n.
    Gonda Julia
    köszönöm
    · Válasz · 1 n.

    VálaszTörlés