2017. február 9., csütörtök

tényállás (fekvés)

KÖZELEG A HÉTVÉGE
NEM TESZ SEMMIT

újabban a sürgősségin vagy az ügyeleten töltöm úgyis
persze oda is el kéne jutni... az ágyból, ma főleg ott tartózkodtam, de legalább nem fulladozva csak bágyadtan, és némi hőemelkedéssel, lázzal...
étvágyam semmi
amit ennék  netán, nincs is itthon

mondjuk megybefött...vagy hordós káposzta,,,,narancs

ehelyett lenyeltem egy -az ügyeleten javallt- 500gnyi c vitamin tablettát.

meg azt álmodtam, hogy valami cukrászdafélében egy nagyobb társaság ült egy hosszú asz,talnál előttem,s látom érdekesen szervírozott fagyit esznek kistányérban és nagyon lassan, óvatosan. Nekem egyből az megy a fejembe, hogy oda kéne menni a pulthoz és megkérdezni van e piskótájuk. De még álmomban is, az a pár lépés is, gondot okoz(na)....


4 megjegyzés:

  1. A tényfekvés jót fog tenni. Legalább egy kis teát csinálj, ha tudsz. Javuljál hamar!

    VálaszTörlés
  2. Vigyàzz magadra, kedves Aliz!... Nemsokà itt a tavasz!

    VálaszTörlés
  3. szorítunk érted kedves Aliz, gyógyulj meg

    VálaszTörlés