2017. február 22., szerda

aktiv álmok

álmomban egy étteremben ültem szép, fehér abrosszal leteritett kerek asztalnál, a levesen azt hiszem már túl, a kés nyelét zsírosnak találtam(és elég ormótlannak) aztán hoztak egy hatalmas tálat (sült krumplira emlékszem, de karikára sültre, mint otthon,,, meg spenótra, meg még valami külön tálra, rakosgatta előttem a pincérlány, mert alig fért az asztalra, s közben meg is jegyezte elismerő szavaimra, hogy 

de kicsit drága lesz

mire én:

nem baj, úgyis EGYSZER HOPP, MÁSKOR KOPP..

(ez a csattanó  tetszett...felébresztett épp a telefon...eszembe jutott és álmomban is emlékezhettem rá, hogy két napig nem is ebédeltem tulajdonképpen, tegnap az ágyból se igen másztam ki, tegnapelőtt meg elég volt orvoshoz menni)

amúgy álmomban előbb ellopták de legalább is eltűntették a fehér kemping biciklim (olyanom nem is volt soha), volt ott valami sátorféle is, butik,lehet, h azzal rámolták össze, reménykedtem...előbb meg valami szindarabra készültünk, újféle Shakespeare bemutatóra, azt hiszem Hamlet szerepét kaptam egy másik nővel...(modern felfogás lehetett), de nagyon nehézkesen ment a dolog, úgyhogy ott is hagytam csapot, papot.... azt hiszem még valami kései nyitvatartású boltba is mentem, hiszen oda indultam eredetileg (a biciklivel)

mennyivel mozgékonyabb és aktivabb voltam álmomban mint ébren...

lányom kérdezte, hogy (jól) aludtam-e...hát persze, gondolom, az álmaim mellett maradt arra is idő azért:), s arra se emlékszem, hogy felköhögtem volna magamat, vagy megfulladtam volna...

1 megjegyzés:

  1. ...a barátnőm mélyen alszik, és ha álmodik is, ami persze valószínű, nem emlékszik rá.
    Amikor mesélem neki az álmaimat, mindig annyira irigyel érte, mondván, hogy ennyi különleges dologban van részem, és még tenni sem kell érte.
    Örömmel látom, hogy Te is olyan dolgokról álmodsz, ami nem feltétlenül ragaszkodik a való élethez (pl. kerékpár színe).

    VálaszTörlés