2017. február 4., szombat

teljesen

teljesen!

ha valamit akarsz,
nem lehet kicsit
csak teljesen
s ha valakit akarsz
sem lehet kicsit
csak teljesen

nem lehet
csak most más
prioritás
ha elengeded
elenged
nincs visszakozás
csak morfondírozás
mi lett volna
ha akkor mégis maradsz
mikor marasztaltak
s nem futsz
a múlt után
(mi mindig téves hívás)

egy kéz feléd nyúlt tétován
tényleg elmész?
le se vetted a kabátod!
pedig rámutatott
a fogasra s várt…

már nem volt visszaút
még lekísért
azt mondta cigit vesz

de csak állt és nézett

én meg mentem
ostobán

(sehová)


2017 febr 4. este felé


(u. i. ez most megint hirtelen fel- és kiszakadt, teljesen váratlanul. Igaza van Máriainak, amikor valami olyasmit irt a naplójába, hogy a verset nem írjuk, hanem írja magát.  József Attila meg, hogy ....irgalom! s jaj!) )

4 megjegyzés:

  1. Furcsa dolgok ezek... Én is átéltem néhányszor... Nem is tudom, mintha valami titokzatos erő irányítana, választana helyetted... S te követed tétován az akaratát...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is hányszor, még ugyanazokkal a szereplőkkel is, ennek is volt egy "főpróbája", abból még volt vissza... ez a véglegesség a z elhibázottsággal a mostani megirással együtt rajzolódott ki igazán s tanulságként.- de hogy mi mozgat bennünket a mélyben a döntéseinkben...s hogy lett volna jó vagy jobb...ki tudja...a sors szeszélyes fonál

      Törlés
  2. Mennyi elhibazottsag?... de lehet hogy pont igy kellett lennie...

    VálaszTörlés