2023. július 4., kedd

NEHÉZ NYÁRI SZÓRAKOZÁSOK 2018 JULIUS 4

 operettfesztivál...

a két legutóbbi előadásról tulajdonképpen nincs is mit irnom, vagy nyugodtan irhatnám ugyanazt... a sztori is ugyanaz - lehet mondani... gazdagság-szegénység- felcserélhető - de a szerelem mindent legyőz, közben néhány dal elhangzik... Miss Amerika, meg Kölcsönkért kastély - tulajdonképpen egyik se igazi operett... meg is látszik rajtuk. De hát nem is kellene itt dramaturgiát meg egyebeket számonkérni... gondolom. Hidegnek hideg volt viszont, nem szabadtérre való idő! De szúnyog most nem ijesztgetett. Igaz, azon most már egész "komolyan" elgondolkodtam, hogy miért is nem szórakoztatnak engem ezek az u.n. "szórakoztató" előadások, hogy miért olyan nehéz nekem elviselni a könnyű műfajt, hogy miért szomorit a jópofiskodás, s hogy egyáltalán kell-e nekem mindez; kötelességszerűen részt venni minden előadáson, ha annyira unatkozom közben. Pláne, ha még nem is fotózhatok. mert bemondják előadás előtt , hogy ne készitsünk felvételt. A Miss Amerika előtt viszont elfelejthették, ki is használtam...


3 megjegyzés:

  1. Hihetetlen energiád van, hogy ennyi programra el tudsz menni. Figyelemmel kísérem a blogod, mindig van valami, amin ott voltál.

    VálaszTörlés