2018. április 7., szombat

a nagy paradoxon

minél inkább akarok szavazni
annál kevésbé tudom, hogy kire

meg is kerestem a szavazólapot...
(van rajta jópár ismeretlen, (a 23-bül)
ami eleve nem jöhet számításba),
de akiket ismerek azok se
(azok meg épp azért)

akkor...?

...

és se azt nem tudom elképzelni
mi lesz ha valahogy
győz az ellenzék

de azt se tudom
s nem is akarom
ha marad
sőt fokozódik
(a dolgok természeténél fogva is)
minden  ami eddig volt


rettenetes napokat látok közeledni

ne legyen igazam

de akármilyen lesz az eredmény
jelentős számban lesznek
a csalódott és felháborodott
elégedetlenek

kényes egyensúly
leghegyén billegünk

a választások után
ennek vége
így is úgy is

csak ne lenne igazam

s csak tudnám
hogy kéne szavazni

hogy nyugodt legyen
a lelkiismeretem
én megtettem
bármi kis pont
amit tehettem

hát te?



5 megjegyzés:

  1. reméltem invenciókat, de hát ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, hogyan szavaz... ill. kikre

    VálaszTörlés
  2. Katika Szekeres Ferencné
    Hát én pont ilyen delemmában vagyok. Már legsziveseb ben el se mennék, de akkor azért fog bántani a lelkiismeret. Együtt aggódom veled Julika.
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    mindenképp el kell menni, hogy akármi is de realisabb legyen az eredmény... (de igazság szerint senkire sincs kedvem szavazni, ahogy próbálok jobban tájékozódni, , és egyre kevésbé...🙁
    Válasz5 é.
    Katika Szekeres Ferencné
    Én még a listát sem láttam. Vinni kell a "szempápám", hogy kikeressk valakit. Na ezt lett volna jó többet mutogatni.
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    én a googlon kerestem ki , van egy csomó, csak elég apróbetűs, a képeknél nézd
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    a saját körzetünknek meg csak tudod a jelöltjeit, hivnak telefonon, meg láthatod az utcák plakátjain is őket 🙂
    Válasz5 é.Módosítva
    Katika Szekeres Ferencné
    Azt igen.

    VálaszTörlés
  3. Kaposi Tibor Lajosné Éva
    Nagyon jól megfogalmaztad a versedben a bizonytalanságot. Egy cipőben járunk. 😥
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    En ezt nem versnek szàntam.csak a sorok rovidek...a slágfortok miatt.ugy darabosan attekinthetobb.de nincs benne semmi "költői".söt. 🙁

    VálaszTörlés