2017. március 18., szombat

kincsünk

valószinű csak hiánypótlásból mentem el a moziba (közel is van, s az itthoni tévém, amin időnként, igaz éjszakánként remek ha nem is új filmeket nézhettem , hónapok óta rossz, ráadásul a kávéfőzöm sőt a vízforralóm is szétment (túl) működ(tet)és közben, és a mozi előtere remek kávézó is (eltekintve a pattogatott kukorica csipős füstjétél), naszóval elmentem moziba, előtte jó kávét ittam (a presszót hosszúnak értették, de rájuk hagytam, állitólag erősebb, de jó volt és nem aludtam el a filmen, valószínű nem csak emiatt, hanem mert minden másodpercre ki volt töltve.... szinnel, látvánnyal, izgalommal, fordulatos cselekménnyel, ami egyébként engem nem szokott érdekelni...vagy (eeezek után) mégis,,?

. KINCSEM ről hallok már hetek óta, a csapból is az jön...kiváncsi lettem rá, bár a kalandfilm se az és a történelmi kosztűmös sem az én műfajom. Hát persze ez nem is volt történelmi, legfeljebb ál-, tele talán tudatos anakronizmussal (ami egy idő után inkább szórakoztatott mint bosszantott) kalandosnak meg épp kalandos volt, sőt. sose hittem volna, hogy én aki olykor forditva működök, néha még élveztem is ezt.... a cselekmény mögött ugyanis s mégis csak ott volt valami többlet... 

számomra a non plus ultra az volt (amivel magam is megleptem magamat), mikor a manipulálni akart versenylovat hiába akarta visszafogni a zsoké, el is szakadt a kötőfék, Kincsem gyöztesként száguldott a célba... s a legvégén a tét is megmaradt, mégis csak...kölönböző újabb kalandok után - mint a mesében, egymáséi lettek a szerelmesek....Happy end...Persze az anakronizmusokon túl mindennek a történetnek az égvilágon semmi köze nem volt Kincsem gazdájának (aki szintén a valóságos nevén szerepelt!) élettörténetéhez, karakteréhez, arról nem is beszélve, hogy a filmbeli
 szerelme merő kitaláció....



Nem számit: happy end van, és bár csak most volt a film premiere, szépen látogatják, úgyhogy valószinű behozza azt a töméntelen pénzt (3 milliárd?) amibe került (azért tudom,mert mindenhol szinte csak ezt olvasni, róla...mármint hogy milyen költséges a film...) (880Ft-ot nekem is megért)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése