2017. március 26., vasárnap

eltolt nagyravágyás




jó lenne

ha nekem is 
írna valaki egy 


"G.......-variációk"-at,



(amiről azt hihetném, hogy én ..)








u.i.egyébként ma felmerült bennem, hallgatván, hogy lehet, hogy tán nem is Bach irta,a Goldberg-variációkat) (bár Goldberg még úgyse irhatta..... , s csak később olvastam, hogy G. már valóban sajátjának érezte(tulajdonitotta mintegy)

de lehet, hogy az egészet ez a lágy női interpretálás tette, amit a Bartókon hallottam... ma. (korábban fel se merült...)De Ki ez a Beatrice?

(a nagyravágyásom vagy irigységem?)lehet, hogy többszörösen is "eltolt")
.


4 megjegyzés:

  1. köszönöm, csodás zene, és azt is hogy felkeltetted a nyomozókedvem Beatrice Rana után

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bőségesen van róla anyag...én is megtettem (a nyomozást) ...new generation (fél évszázaddal utánam született...ez is egy eltol(ód)ás:)

      Törlés