2017. március 30., csütörtök

egy megismételhetetlen fotó



ez a fotó 2011-ben készült, a Szent István Parkban
megismételhetetlen lenne, több okból is,
de leginkább azért, mert a napokban eltávolították innen
Lukács György szobrát...

persona non grata lett

én most ideraktam ezt a fotót, emlékezve arra a régi kollokviumra, ahol elég volt Dosztojevszkij Bűn és bűnhődéséről irt tanulmányának fél mondata ahhoz, hogy Szőke tanár úr egyből beírja a jelest az indexembe (az más kérdés, hogy ez engem akkor bosszantott, hiszen annyi mondanivaló rekedt így belém)


de jól emlékszem Az esztétikum sajátosságaira is, amit végigolvastam és kijegyzeteltem az egyetem után a megírandó doktori disszertáció egyik szakirodalmaként. (Persze a disszertációt nem irtam meg ,hiába buzdított rá Tamás Attila a szakdolgozatom megvédése után...)


a politikus Lukácsot nem ismertem(tán szerencsémre)

de nem tudom, miért volt útban az ő szobra (is) ,

és   Varga Imre remek műalkotását is egyúttal miért kell degradálni...

a fotón mintha kérdeznék , persze nem válaszol...

azért nem bánom ,hogy van egy "beszélgetős" képem egy filozófussál, "a bölcsesség szeretetének" tudósával

mostanában nem szeretik....a bölcsességet,,,,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése