2016. február 15., hétfő

a gravitációs hullám...

praktikus következtetés Einstein nyomán


ha elindulok
fiatalabb maradok
mintha ülve itt

(sutba lehet vágni a közmondást:"lassan járj, tovább érsz"?(amit én ráadásul  élsz-nek értettem sokáig)...illetve a jársz-t kell hangsúlyozni és nem a lassan-t, kezdem érteni a száguldás szerelmeseit is. egyébként én is imádom -  ha csak a biciklimen ülve is -  a nagy sebességet...)...ha legyőzöd a teret, leegyőzöd az időt (időd) is!?! Nosza!

meg sutba  azt is, hogy aki kiváncsi, hamar megöregszik (sose akartam elhinni) nos: a kíváncsiság is mozgás :)

mozogjunk csak, minél többet!



7 megjegyzés:

  1. Progresszív program! Átveszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. több sikerrel! :) én csak firkálok, és maradok (a fotelban - úgy tűnik. merthogy forditva is igaz: nem azért öregedünk meg, mert ott ülünk, hanem azért ülünk ott... :(

      Törlés
    2. egyébként már szétültem a fotelem, ugyhogy csak fel kéne állni belőle, legalább a kárpitosig... :)

      Törlés
  2. Ugyan, Aliz! Jöjjön a kárpitos hozzád.

    VálaszTörlés
  3. ez is megfordult a fejemben... (a fotelemben) de csak fel kell állnom, ha jön is ide a krpitos, hacsak nem én lennék a kárpit... (no, ez morbid volt :(
    egyébként jut eszembe, volt nálunk kárpitos egész ksikoromban , a régi házban, amikor még megvolt az egész, az államositás előtt, és egy nagy verandán dolgozott a kárpitos(unk), akit elneveztem "bácsi, bácsi, jó bácsinak" (Jó lehetett a vezetékneve...imádtam nézni, ahogy dolgozik, annyifa néztem, a hintaszékünkből. állva, hogy előre is zuhantam belőle, a homlokomra...:( (ez nagyon megmaradt bennem, nem elmesélés után tudom, hanem élesen emlékszem rá - pedig nem tegnap volt... és már a hintaszék sincs meg. Pedig milyen jó lenne ababan ringatózni, jobb is mint a szétment fotel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Auuu, fájt ugye? Szegény kislány.
      Élvezettel dolgozni, az az igazi. Joó bácsi bemutatta.

      Törlés
  4. Arra màr nem emlekszem.csak hogy előre buktam...

    VálaszTörlés