2023. május 14., vasárnap

tudom, ismerem a blogját

 megyek le - kissé késve, fotózás miatt - a Makói születésnapi, kitüntetéses ünnepségről (egyik volt tanitványom a konferansz, másik emlékplakettet kapott, és a Kedves Rácz Erzsike ny doktornő is, aki kb velem egy időben kezdte pályáját...)

szóval megyek le a lépcsőn, jön szembe velem egy srác, pezsgővel a kezében, kérdem, hány éves vagy, 17, mondja, na és a pezsgő?

alkoholmentes...

megnyugszom, bocsánatot kérek..

később is látom már lent, eszembe jut, hogy megkérdem , mit játszottak elsőre a zenekarban (nagyon szép, különleges szám volt)

de tiltakozik, ő nem játszott

pedig mintha láttam volna a színpadon--

csak berendező volt,  segitő

hogyhogy? 

itt dolgozik

? önkéntesként,,

de miért nem jár iskolába (annyira intelligens kinézete van, sajnálnám)

hát járok - mondja

melyikbe? - faggatom tovább

a jag-ba

megnyugszom és elmosolyodom: ott tanitottam...

tudom - mondja - ismerem a blogját...


megsemmisülve eloldalgok :)


---


hiába, már a hagymaház előtt odajön hozzám a kedve ismerősöm, s mondja, hogy mindig elolvassa  a blogomat...olyan jó,átmossa, és átveszi az érzéseim,

az nem jó - rémülök meg, mert nekem sokszor rossz érzéseim vannak, én kiirom magamból, eltávolitva, elhagyom....

***


a napokban is találkoztam régi ismerőssel - lányomnak kortársa a lánya, róla kezdtünk beszélni, de aztán mondta, hogy olvassa a blogomat, és olyan jó...


hát most mit mondjak

jobban vigyázni kéne, mit írok, és hogy


mert úgy látszik, nem csak magamnak...

10 megjegyzés:

  1. Talán nem kéne vigyáznod, szerintem🤗 ... nem tanácsolom és nem is okoskodok, csak az a véleményem, hogy így jó ez a blog, ahogy van, hisz a fenti példák is igazolják. Ha "cenzúráznád" saját magad, veszítene a gondajulikásággából, a természetességéből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy és valójában én is így gondolom, de legalább a pontosságra (elütések!) jobban kéne vigyáznom! (bár az is igaz, hogy azzal együtt vagyok, ami :(

      Törlés
  2. Te csak ne változtass semmin! Így szeretnek téged.:)

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek az előttem szólókkal. 😊

    VálaszTörlés
  4. Irén Csapó
    Igen, sokan olvassuk az írásait és gyönyörködünk szép fotóiban.

    Péter Baron
    Én is olvasom innen 3200 km-ről…

    Gonda Julia
    örülök

    Péter Baron
    Sőt édesanyám is, sőt ő ajánlotta nekem… 😊

    Gonda Julia
    egy kis Makó a távolságból ? 🙂

    Bazsóné D. Ibolya
    17 ezer km távolságból .

    Gonda Julia
    🙂 a távolságot, mint üveggolyót...?

    Zsuzsi Hajdú

    VálaszTörlés
  5. Márta Bálint
    Én is mindet elolvasom.Szeretem olvasni,nem mindig értek egyet, de akkor is szeretem.

    Nagy Ágnes
    Márta Bálint Vagyunk ezzel többen, hasonlóan .

    Gonda Julia
    Márta Bálint az jó....(sokszor én se magammal 🙂

    Gonda Julia
    Nagy Ágnes tudom, olykor jókat vitatkozunk is, nem? az is jó...



    Szekeres Irén Katalin
    Én is szeretem olvasni írásaíd at ,valódi kendőzetlen igazságok egy néző pontból láttatva a világot.Teszed ezt kendőzetlen ül ,hogy el hullajtssd közénk fényednek magjait.🌞.Egy ,egy kép, fotó bízseregtetően hat ecsetjeim hurjaira.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 ó.
      Gonda Julia
      Szekeres Irén Katalin köszönöm, ó de költői vagy...🙂 a képek elismerésének különösen örülök, tőled....



      Törlés
  6. Gézáné Benke
    Nem bizony! Sokan olvassuk

    VálaszTörlés