2023. május 24., szerda

TALÁLT 2018 máJ 24

 Sejtjeink kicserélődésével

az egész is átalakul?
Bizonyára.
S csak valami atavizmus
támasztaná fel bennem
mindig azt, ami voltam
s azt aki lehettél
(mikor még nem ismertelek)
Én nem akarom elhinni
hogy megváltozunk!
Én nem szeretem az időt!
6 év volt mögöttem csak
senki se nőjön tovább
maradjon mindenki akkora
amekkora éppen most
hogy ne kelljen a végén
meghalni senkinek
(vagyis ne legyen vége)
Az a „most” hol van már:
Az az én hol vagyok?
Te akkor még messze voltál
térben és időben is
a húsz éveddel
S hol vagyunk már ettől
mind a ketten?

1 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    azóta... pláne
    Válasz5 é
    Gonda Julia
    nem lehet "kifogni az időn"!

    Nagy Ágnes
    A napokban autóztunk át Makón és ki tekerte a biciklijét igen fiatalosan a Szegedi és Kálvin utcák kereszteződésében? ( vagyis ott ippeg körforgalom van) Az itt olvasható panasz nem ült azon a két keréken! 🙋🌹💌

    Gonda Julia
    pedig ezt a "talált "szöveget nagyon rég irtam...egyébként ott szoktak, kicsit arrébb majdnem elütni... (s nem az én hibámból)

    VálaszTörlés