2016. augusztus 6., szombat

IDŐ - egy kiállításmegnyitó képei

egy fiatal képzőművészházaspár (szobrász - festő) (3 gyerekkel) műveinek kiállitsmegnyitóján készültek

a kiállitás közös tematikai témája az IDŐ






teregetés a kedvenc akvarellem (vajon mennyi idő alatt készült el? és a ruhák kint mennyi idő alatt száradnak meg)




Fellegi Balázs megnyit, szemben vele Az idő prése




a koncepció





 


befőttnek eltéve (lehet-e konzerválni az időt: -ez is egy kisérlet..


Az idők ura "csakis király lehet" .de miért ilyen szomorú? (pedig ott a kezében az óra kulcsa, azon ül)

 az Időprés...és a halandó emberek háta (A satu-homokórában mákszemek pörögnek, a homogénebb szinhatás kedvéért vagy a homokszemnél nagyobb méret miatt, ki tudja.... az itt most műélvező festőművész úr szerint nem kaphattak homokot:) (az aranyi "gondoltam, fenét" mintájára)... régi gimnáziumi osztálytársamat meg beleraktam,, meg is mutattam neki, mondta, vegyem ki, mondtam, nem lehet (mindannyian benne vagyunk a homokóránkban...u.i.)


én is, ha nem is látszik körülöttem... (ugyan rajtam igen)






73 éve pörög, pörgünk lefelé. hiába ott a tükör, többszörös tükrözése,  kezemben a fényképezőgép, amivel megállitanám, ,  addig is pörög...

 nincs mi megállitaná (a Red Bull reklám se - de ki hallott még ilyet egy patinás oszlopos kultúra háza tükrén?!)


kint a műkövek, akár évgyűrűk koncentrikus körei...



2 megjegyzés:

  1. http://makoicsipos.com/2016/08/05/megmutatta-a-hazaspar-hogy-mit-tudnak/

    VálaszTörlés
  2. http://makohirado.hu/2016/08/05/az-ido-kozeppontban/

    VálaszTörlés