2015. augusztus 3., hétfő

háttal a retronak

kiváncsian vártam ebben a programtalan sivatagban a hirdetett retro hétvégét... hát nem kellett volna...
annak, aki élt  már a megcélzott időben (60-as, 70-es évek - s ráadásul fiatalsága kötődik ehhez az időhöz, ami visszanézve csakis szép lehet), várható volt a csalódás sőt felháborodás.... biztos nem tudtam volna végigcsinálni...ha ilyen lett volna , mint ezen a "demonstrativ"nak szánt bemutatón...

persze az is lehet, hogy többrétegűek a korok is, mint minden, mindenesetre az itt látottakhoz -hallottakhoz  engem nem fűztek nosztalgikus emlékek - és sajnálom, hogy folyik a leértékelés és hamisitás, a múlt korokat illetően... mi van , ha (pl lányom is) ezzel azonositaná azokat az időket, amikor még nem is éltek..... bár -mondjuk- a Csini baba egyik kedvenc filmje.... meg azt hiszem a Marot Viki zenekart is kedveli, lehet, hogy idézőjelesen jók a jelennek ezek az ősi dolgok, engem meg tán épp ez zavar..... Talán nevetni kéne (régi) magunkon...(?) nekünk is....

én hátat is forditottam a szinpadnak, hátra ültem egy padra, hogy ne zavarják a szemem a reflektorfények, meg a hangerő se a fülem....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése