2022. november 25., péntek

változunk

 honismereti körön összefutottam volt oszttársammal, igazán becsülöm azért, mert autóját vezetve jön be, Szegedről, egy-egy barátnővel, sőt most még a szegedi egyetemi tanár elóadónkat is behozta

ápolt , szép most is... csak kicsit lefogyott...mondom is neki, kijavit, nagyon... (tényleg)..most annyi, mint gimista korában volt

én meg csak hizok egyre - mondom

emliti is, hogy a férje (v. tanárunk) kérdezte egyszer, hogy én még mindig olyan vékony vagyok

s mondta, hogy nem: teltebb...(micsoda eufemizmus ez is)

s eszembe jutott, hogy a napokban régi fodrásznőmmel összeakadtam a pepco pulóverei előtt) épp az tetszett neki, ami már a kosaramban volt...de nem vettem meg, mert fehér volt, és előnytelen...

én évtizedek óta nem járok fodrászhoz, de feltűnt. hogy milyen szép és jól álló frizurája van, laza , feltűzve, hullámmal,.meg is fordult, hogy jól lássam...igazán jól mutatott benne

egyébként attól tartottam, hogy rám se megy a pulóver, de még éppnehogy (a legnagypbb szám)

mondtam is neki, hogy annyira meghiztam, hogy már semmi se jön rám

mosolyogva fogadta, sokáig volt sovány, hát most az ellenkezője...

tényleg... milyen jó...

mindent ki kell próbálni(?)

mint ahogy a haja szinére mondta, sokáig volt sötét, most világosabb...

(az enyém is sokáig sötét most fehér::::)

varietas delectat....(?)

1 megjegyzés:

  1. Imréné Nacsa
    Julikám!A hajad természetesen szép!Dús és hullámos!Az alakod kicsit telt még nem vészes!🤩

    Gonda Julia
    Imréné Nacsa 🙂

    Imréné Nacsa
    Köszönöm!
    Gonda Julia
    Imréné Nacsa én

    VálaszTörlés