2022. november 16., szerda

eső

nem szeretem az esőt, sose szerettem

volt idő, amikor a frizurám miatt zavart, amit fodrásszal simitattam ki, de az esőtől visszagöndörödött... egy esőcsepptől is óvtam

később már nem ezért kerültem az esőt, hanem mikor kislányomat reggelente sietősen bölcsibe-oviba-iskolába vittem, és esett, taxit hivtam, még arra a párszáz méterre is. Őt féltettem ,megázástól, megfázástól

de hogy most mi zavar?


ha  látom, hogy esik , - mint ma - inkább  itthon maradok (Már megtehetem) és mindig van, a biztonság kedvéért egy ernyő a táskámban, még derűs időben is...

szóval nem szeretem az esőt

utána viszont jó....a levegő


2 megjegyzés:

  1. Gera Erzsébet Lakatos Lajosné
    még így is gyönyörű ami Makónk!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gonda Julia
    nem szeretem az esőt, benne lenni...
    Válasz5 ó.
    Paloczi Gabi
    Gonda Julia megaztal?
    Válasz5 ó.
    Gonda Julia
    dehogy, el se indultam 🙂

    VálaszTörlés