2021. június 19., szombat

HŰ BARÁT A HEGEDŰ (2011 )

 

2011. jún. 18.

hű barát a hegedű



Az ócska Stradivari
Egy árva szót se szól,
De hogyha játszom rajta,
Oly bájosan dalol.

Ez nem csap házi lármát,
A világért nem kiált,
Nincs hangja néki semmi,
Csak halk melódiák.

Hű barát a hegedű,
Szeretetre oktat,
Sohasem vagy egyedül,,
Ha kezedbe fogtad.


***



.... igen, ezt kellene tennem,( ha nem is egy "Stradivari" a hegedűm), de mióta is lapul a szobám sarkában a tokjában némaságra ítélve....

ma este az operettfesztiválon, a Cigányprimásban felcsendült egy párszor ez a dal, (Mikó I stván énekelte, sőt, hegedülte is, bravúrosan!), én meg alig bírtam ki, hogy ne dudorásszam vele... (és a tilalom ellenére is csináltam egy vakutlan fotót, amin látszik a hegedű  is, 



bennem meg a dallamok... és holnap lehet, hogy előveszem az enyém is a tokjából, hogy végre, újra elkezdjek játszani is rajta.... "halk melódiát"....

mert "hű barát a hegedű"... csak én lettem hűtlen hozzá!

pedig... 




Sohasem vagy egyedül,
Ha kezedbe fogtad.

 aliz2. :: 2011. jún. 18. 23:48 :: 5 komment 
Kategóriák: 
zene :: Címkék: elmelkedesfotozene



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése