2021. február 8., hétfő

unokám hangja

  ha unokám hangját hallom a telefonban

mintha friss levegő áradna be a szobába.

magával ragad

megfigyeltem egyből fel is ülök fektemből

mert engem is mozgásba hoz

mindig megkérdi hogy vagyok, és őszintén mondom

hogy egyből jól, sőt kétszeresen is, ha hallom a hangját

friss, üde, és szeretettel teli, még tapintatos is, és megértő

egy percet kért tőlem, hogy mondjon anyukájának négyszemközt valamit...

persze "megadtam"

aztán puszit varázsolt ide, hozzám...

imádom! :)

kis csodatevő gyógyítom...


6 megjegyzés:

  1. Jó, hogy van egy ilyen kis gyógyítód. Nekem is egy ilyen kellene.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony nagy kincs, csupa hála is vagyok érte...

      Törlés
  2. A.Á. Gyógyító kis Boldogság a mama lelkének.

    VálaszTörlés
  3. S.J.E. Három drága fiúcska kedves hangját sem lehet nélkülözni,amikor itt vannak az csoda...

    VálaszTörlés
  4. I.K.SZ. Csodálatos a kettötők egymásba fonódó szeretete.❤️ Igazi boldogság ragyógja be a lellketeket .Nekünk külső szemlélődőknek is jó látni ,hogy vannak még csodák. A mama unoka kapcsolat a legnagyobb gyógyító erő.

    VálaszTörlés
  5. Zoltánné Derdák
    Az unokák csodálatos áldás!A mamának a boldogság!

    VálaszTörlés