2021. február 6., szombat

álom és való

 tegnap már éjfél fele véletlenül megnyomtam a mobilom a névjegyzéknél x y villanyszerelőnél (aki családjával kiskorában a z egykor  államositott házunk  -általuk megvásárolt _ nagyobb felében laktak, s korrepetáltam is oroszból, úgy emlékszem... kicsit csintalan de jószándékú gyerek volt ) ,,ó is nosztalgiával szokott emlékezni A Házra...

szerencsére nem reagált a hivásomra.. mit időben el is nyomtam

hanem ma 8 után csönget... rögtön elnézést kértem, tévedés volt, remélem nem ébresztettem fel senkit  ámbár szükség lenne rá az előtérben a neonom pislákol, de az ráér

nem tesz semmit, nem költöttem fel senkit,  jó egészséget kivánt...

megnézem a mobilom, hét tegnap kétszer is csöngettem neki...


hanem most  visszaalszom és álmodok

álmomban őt keresem fel a műhelyében, ahol laptopokat árulnak, én egy magyar után érdeklődök, de ő ragaszkodik a náluk kapható ismeretlen, idegen márkához, de hallani se akar a másikról...

javit valamit a falon, vagy (villanyt szerel:) nagyon elfoglalt, mikor mondom:

azért ha sokat kell is várni, hogy kijöjjön, majd hivjon ő (hiszen már megvan a mobilszámom)


néha az álom valószerűbb mint a valóság

1 megjegyzés: