2021. január 3., vasárnap

erő

 tegnap kimozdultam... sütött a nap, meg nincs is most netem 1-2 napig, gondoltam megveszem az ÉS ünnepi számát , ha későn is, a sparban már nem volt , de a benzinkútnál igen (méghozzá féláron)Benne  lányom is egy verssel, még nem tudtam leszokni róla, hogy megveszem elérhető publkációit...meg amúgy is, gondoltam olvasok egy jót... (nem lett belőle semmit, előtörő álomkorom miatt) de  mig a konyhában tettem-vettem, és szólt a rádió érdekes dolog történt:

egy zenei ismertetés hangzott el  egy műről (orosz-német-zsidó szerzőtől: Alfred Schnittke)) akinek kórusmű első része nem másról, mint istenről szólt

nos ahogy hallom az elemezgetést

hirtelen egy szó került az agyamba a rejtélyes isten megfejtésére mintegy , de kristálytisztán. ellentmondást nem tűrően, evidenciaként: ERŐ

hát persze, csakis ez lehet semmi más!

s hallom eztán a műelemzést: harmadik definicióként

ezt az ERŐt, ami a leglényegesebb hiszen fortissimóval fejeződik ki


hát igen... evidencia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése