2021. január 4., hétfő

egyedül

egész nap egyedül tengek-lengek

hullámzó de többnyire vacak kedéllyel, fizikai állapottal...

de igyekszem mindig lekötni magam valamivel, mikor mivel

nem panaszkodom


lányom reggel ir egy msn-t, jól vannak s nekem is szép napot kivánva, meg is kérdi, hogy vagyok, de a válaszra nem mindig kiváncsi vagy inkább nem ér rá, kivárni

és este mindig felhiv telefonon, fia lefektetése előtt, s ha szerencsém van, vele is tudok beszélgetni, néha látom is őket, a videocsetten

hát igen, ne panaszkodjak, ugye


nem nagyon akarta hogy túl közel kerüljek hozzájuk, hát most elég messze is vagyok, földrajzilag

áthatolhatatlannak tűnik a távolság, a virus miatt is


most is csak irkálok, beszéd helyett...


de azt hiszem mégis csak az én döntésem volt a magány...  (ha nem is gondoltam ennyire tartósnak és totálisnak:( még vakcina után is várhatok...(28 napot vagy amig ők is  sorra kerülnek?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése