2017. december 31., vasárnap

valami más...

azt hiszem abbahagyom a blogom, legalábbis ezt a napi penzumosat...

gondoltam, felcserélem az igazi kézirásos naplómra, vagy tán inkább megpróbálkozom azzal, amit a kézirásos naplóm egyetlen idei bejegyzésében pedzegettem?:

még 2017. nov. 27-én (de korábban is):

"Mindenki buzdítgat, hogy irjam már meg könyvbe életem történetét
(Viszont) lányom meg azt mondja, hogy Ulickaja , mikor megkapott egy ládányi forrást a családregényéhez, akkor 10 évre, úgy ahogy volt, kitette az erkélyre.10 évig hozzá se nyúlt....Tegyem igy én is(?!) Mi lesz 10 év múlva?  ugyan már! (egyébként nekem is egy csomó anyag jóideje. várakozik ..(jórészt saját régebbi firkálmányok is ), a blogjegyzeteim meg pont 10 éve írom... Mire várjak, mire várhatnék.... Mikor ha most nem ...

Hajnalban tegnap (s ma is kicsit) olyan görcs volt a combomban, hogy azt hittem végem - az "egy családregény vége" helyett (azaz előtt)..."
Apropo, a Világló részleteket el kéne olvasni....

jó, .. pesze , remekműveket olvasni

nade miért is kell nekem irni (is)? (ha nem is remekeket):




"....because there is a lot of delusion and illusion. if I can enlighten it a bit, or show it  from another point of view, or my point of view (not as if I consider myself as important) then I  cannot be silent 
I cannot be silent, that's why I wrote it. And since then keep on writing.

.... Mert olyan sok téveszme meg tévképzet él. Ha én egy picit tudok rajta világositani, vagy egy másik szemszögből vagy az én szemszögemből megmutatni (nem mintha én magama t fontosnak tartanám) ebből a szempontból - a téma szempontjából , akkor nem szabad hallgatni. Nem szabad hallgatni! Ezért irtam. ..  (amire kérdeztek) 
 És irok azóta is.


...És szeretnék ezután is.

2 megjegyzés:

  1. Kb. egy cipőben járunk... Nekem annyiból könnyebb, hogy a fiam egészen más területen dolgozik, nem szól hozzá a dologhoz. Ez jobb is, rosszabb is...

    VálaszTörlés
  2. Az en lanyom is inkabb tavoltartja magat az irasaimtól!

    VálaszTörlés