2023. március 25., szombat

TAVASZLESEN 2011 MÁRC 25

 ..2011. márc. 25.

délután kibicikliztem, a fényképezőgépemmel, a szép napsütésben, tudatosan azért, hogy találjak valami tavaszjelző zöldet,rügyet, virágot netán... a "természet"-ben, mármint az utcán, a cuki felé, (ahol reméltem már kipakolták az asztalokat , székeket a napsütötte s virágos teraszra.) Elvégre "virág"város vagyunk, vagy mi a szösz... De a panelban nemigen érzékelem, az erkélyen is üres a kampó, amire kaspót lehetne akasztani (mint eleinte meg is tettem) Van az ablak előtt fa, az igaz, de kicsit messze, és a kukák (újabban már 2 is, mert a szomszéd lépcsőházét is elénk rakják- kissé rontják a természeti látványt. (bár madárcsicsergést szoktam hallani - ha nem is látok madarakat). A régi házunkban közvetlenül az ablak előtt voltak az orgonabokraink, szinte belógtak az udvari szobánkba. Nem lehetett nem észrevenni az első rügyeket. Most kutatnom kellett utána. És lám egyszer csak egy kis utcaközben, balról, az út mentén, elém bukkantak:

hirtelen melegség öntötte el a szívem (ó, de giccsesen hangzik! pedig tényleg... szó szerint...)

aztán virágokat kerestem, még nemigen voltak, de pár kis sárga igen

a cukrászdában sajnos csak bent lehetett elfogyasztani az oroszkrémtortámat - még - de az asztalon már volt virág. nárcisz?:

és kifelé menet a lejárati lépcső mellett is egy kis virágágy

szolidan, de mégis csak találkozhattam a tavasz első hirnökeivel, kint is

bent is (mert az a melegség a szivem körül határozottan megjelent..., ha rövid időre is

de hát ez a tavasz még nem tartós, hét végére lehülést jósolnak megint.

azért lassan de biztosan affelé tartunk mégis csak! Hurrá!)

aliz2. :: 2011. márc. 25. 21:38 :: 7 komment
Kategóriák: fotó :: Címkék: fotok, idojaras, tavasz, termeszet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése