2023. március 13., hétfő

"kis kvartett"...


 Kik voltak? (Timiék is lehettek volna - akár!)  - irtam alá....

  • Lilla, Gabi, Andi, Timi. Timi festette. 🙂
    7

    • az én Timim?;) nem láttam még.de jól sejtettem elküldöm neki!!!!

      • láttad annak idején, a termem falán volt a helye!


    • emlékszem, végre , hol volt (de ritkán lehettem nálad:) megmelengette a szivem! lementettem és elküldtem már Timinek, s irtam, hogy mutassa meg a fiának. (ő most -csak- gitározik)
      • Tetszik
      • Vála


  • -------
tényleg elküldtem, bár unokám nem mutatott nagy érdeklődést (várhatóan)...
.
mindenesetre én nagyon örültem ennek a gyerekkori (majdnem elfelejtett) festménynek
egy darab ez is a becses múltból (már)

évekig kamaráztak együtt, jó barátságban a négy lány... a Bartókból, osztálytársak
(egyszer Timi szerzeményét is előadták Szentesen, megyei kamarazenei találkozón)

rég volt, szép volt

jó, hogy maradt róla legalább egy festmény

köszönöm R. M. tanárnak, hogy megőrizte és fel is rakta a netre....

(sőt profin le is fotóztatta....!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése