2019. június 1., szombat

ernyő(hiány)

elhagytam valahol az ernyőm, fogalmam sincs hol, nem is esett akkoriban, nem is használtam, valahol letehettem csak úgy.

az időjárás olyan mifelénk most, hogy hol esik, hol nem

van ernyőm, az elhagyotton kívül is, de (csakazértis?) nem hoztam magammal

különben is sütött a Nap, amikor elindultam

aztán elkezdett esni, majd zuhogni

most itt rostokolok a sütizőben-kávézóban.lesem az esőcsöppek alakulását...hátha abbahagyja
de nem akarja, én meg nem akarok ázni

de nem akarom az egész sütikészletet megenni sem!

(egyébként itt nem hagytam, megkérdeztem)


május 24

4 megjegyzés:

  1. F.CS. Az esti zárásig nyugodtan torkoskodj. Nem lesz minden nap eső.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez pár napja volt, tématorlódásom van, de az idó változatlanul változékony! :( (hol esik hol nem - ma is esett)

      Törlés
    2. F.Cs. Édesség hasznos

      Törlés
    3. azt hiszem egy gesztenyepürével beértem... (nem szeretem ha túlédes valami, túlkrémezik, túlcifrázzák...)

      Törlés