2019. június 29., szombat

ungvári

miért érzem én egyre inkább többes számban, a veszteséget, anélkül hogy közéjük emelném magam, hogy pusztulunk, veszünk,,de nem látok (bár remélem azért van utánpótlás...de ha van is, az egészen más)

kicsit megrémültem, annyira lefogyott mikor legutóbb láttam az ATV-ben, műtétje után mint kiderült az egyenes beszédben. s legújabb könyve.a Löwről szóló előtt (a Gólem- el kell olvasni, jegyeztem meg) dedikálást a nagy melegben már nem javasolták orvosai....)




de változatlanul a szelleme sziporkázott

először a gimnáziumi világirodalmi szöveggyűjtemény szerzőjeként találkoztam vele, (ez már kicsit későbbi 64-es kép)




 valamelyik iróról összefoglalót ő irt, pedig csak 13 év volt köztünk

és legalább 50 könyv ...s miminden

-----

feledhetetlen... rekedtes, okos hangja.... sziporkája...

csodáltam őt egy kicsit (most már nagyon)

azt mondta magára "vidám pesszimista" (ezt az egyet ellopom)


junius 29

4 megjegyzés:

  1. A.L. Nagyon gyorsan reagált a felvetésekre, tudott sziporkázni, bár szövegeiben a visszafogottság, mértéktartás volt a jellemzőbb.

    VálaszTörlés
  2. A.B-B. nagyon szerethető ember volt, ő is.

    VálaszTörlés
  3. K.R.K. Nagyon.hiányozni fog nagy tudása, mértéktartása.

    VálaszTörlés