2019. június 11., kedd

régi lakcim, régi emlékek

megjött a levéltári Marosvári féle 56-os könyv fizetési kalkulációja; az nka végre kiszámolta 2612 Ft jött ki...

(mit kezdenek azzal 2-sel, ez majdnem olyan mint legutóbb a 2ft-os gázszámlám )


épp gondoltam a levéltárra, így gondoltam máris megyek, s fizetek,legyünk túl rajta

hát nem lehetett véletlen, mert így érdekes dolgot tudtam meg...egy érdekes beszélgetés lett a folyománya

a számlához kérték a lakcímem, s majdnem a régit mondtam, spontán, ösztönösen: Szegedi u 26c

most  a Balla Bútor - mondja a számlakiállító munkatárs  (az, a fene egye meg,,.) (egyre mélyebb bennem a régi emlék s az nem tűr más tulajdonost csak bennünket, csak nekünk lehet közünk ahhoz a házhoz - emlékeimben legalább is, és az érinthetetlen)

volt ott valaki, aki megszólalt, igen, ő volt a régi házunkban, személyesen., anyukámmal, jól emlékszik, anyukám meghívta, a könyvtárból (ahol dolgozott), és megmutatta neki a rajzait, festményeit....

(később kiderült, hogy a fiú képzőművészeti főiskolára készült akkoriban, ennek kapcsán...)

hát majd elájultam

de nagyon jólesett, hogy van még valaki akinek nem Balla Butort jelenti a Szegedi u 26 c

és mik derülnek ki anyukámról utólag is....:) (csupa kedvesség, szivélyesség és közvetlenség)


junius 6


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése