2019. június 10., hétfő

kirándulás Kiszomborra

felpumpáltattam a biciklim gumijait jókeményre,könnyebb legyen hajtani,




s gondoltam, ha lemaradok, legfeljebb visszafordulok, de nem, jól tartottam az iramot, méghozzá legelöl -a kiszombori túrán (a Szirbik Miklós egyesület szervezésében)

megnéztük a helytörténeti kiállítást, sőt még azt is tisztáztuk kint, hogy mi az a lóré:





aztán a Rónai kiállítást néztük meg a kúriában, a rendező Marosvári Attila (v. tanitvány) kalauzolásával





a Rotrundát, ami egy körtemplom, (rejtélyes keletkezési körülményekkel) s már beleléptem, mikor eszembe jutott, hogy már voltam itt lányom iskolai kirándulása alkalmával,még ált iskolájával (csak nem maradt róla fotó mert rosszul volt befűzve a film)



s legvégül lenéztük a kastély tornyából a környéket




aztán egyedül hazabicikliztem már lassabb tempóban (nem menvén el az infuziónak becézett kocsmába, megbeszélni a dolgokat)



....


(volt egy kissé kellemetlen epizód egy kiállitott ónémet  szék kapcsán, nem megy ki a fejemből, leirom   .majd máskor, mert vannak vonzatai, amőgy is, amikről még irni akarok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése