2019. június 23., vasárnap

egy idős házaspár Szegedről

egy kicsit fura idős házaspár ül a sarki sütizőben a kirakat mellett

már félig megittam a kávém, amikor észreveszem, hogy a bácsi elmerülten olvasott újságja tegnapi (mert nálam van a mai)----pedig még kommentálja is a feleségének.... jelzem, hogy nálam a mai, oda is adnám, de a bácsi nem is figyel rám, néni meg csak legyint, mindegy - fejezi ki....

másnap is ott vannak, ugyanott ülnek, ugyanúgy, azzal a kölönbséggel, hogy ezúttal náluk van a mai újság, és én hoztam ki szórakozottan a tegnapit .  magukba vannak mélyedve...

vissza is viszik a lapot annak rendje és módja szerint a pulthoz, és a kisasszonytól nagyon barátságos búcsút vesznek, mosolyognak, még integetnek is az ajtóból...

látom a kirakaton át ahogy elbaktatnak...

kik ezek? ugye nem makóiak? - kérdezem

nem, Szegedről jönnek ide

hogyhogy Szegedről?

hát busszal, s állitólag csak ide, megisszák a kávéjukat, elolvassák az újságot és aztán visszamennek Szegedre

furcsa, érdekes, vajon Szegeden nem találnak ilyen kávézót, vagy kell nekik a kimozdulás?
valami csak nem stimmel

a kisasszonyból kibukik hogy beteg,. a bácsi

nem firtatom milyen beteg , de biztos van valami "stichje" (?)

dehát kinek nincs, egy idő után

de hogy direkt a kávézóba jönnek be Szegedről, nem akarom elhinni, hiszen nem is a buszmegálló felé vettek az irányt, ahogy a kirakatból láttam,---

mindenesetre tanulhatnék tőlük mozgékonyságot! mert én milyen nagy ügyet csinálok egy Szegedre utazásból is, és ahhoz mindig kell valami nagyobb esemény,,,, nem csak egy kávézás :)

junius 19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése