2019. június 20., csütörtök

számok .anyu 111 (-30)

anyu 111 lenne lehetne(?) de már 30 éve nincs

46 évem volt közös vele,

számomra feledhetetlen, minél inkább telnek "nemlétének" évei, annál inkább VAN

emlékszem, egyszer azt mondta, hogy sose gondolta, hogy eddig él s azt nagyrészt nekem köszönheti

tiltakoztam - nem hiszem!

sokat volt beteg, de élhetett volna tovább is!....

46 évem volt (csak) közös vele... kihasználtam-e?

unokájával csak 4...de bearanyozta

ezek csak számok!

akárhogy is forgatom, kevés!

ha még  hozzászámolom az álmokat, látomásokat  is - halála utánit

olyan kevés egy emberélet
és olyan sok

még mindig bukkannak fel emlékek róla  róla, sok embert ismert s volt közvetlen kapcsolata velük

mindenki szívesen és elevenen emlékszik rá


amig tud......



6 megjegyzés:

  1. B.G. Nagyon jo iras igaz nagyon szomoru! Azert szivecskeztem be mert nagyon megfogott! Nekem csak 35 ev jutott, sajnos!

    VálaszTörlés
  2. J.J. Nekem már csak a szép ősz hajú emlékem van.

    VálaszTörlés
  3. SZ.I.É.Anyukám mindig azt mondta :mindenki addig él,amíg emlékeznek rá.És lehet is benne valami .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a nagynéném is, és rám gondolt, hogy én fogok....(de lehet itt valami mélyebb ok is!)

      Törlés
  4. Zoltánné Németh
    Minden szavad figyelemre méltó Julia

    VálaszTörlés