2019. június 22., szombat

figyelem

figyelemre van szükségem

totálisra

mint mikor még tanitottam, bizony ha harmincvalahány gyerek közül egy nem figyelt, megálltam, ránéztem... a többiek is, rosszallóan, elszégyellte magát. és már mehetett is tovább az óra

most is, ha beszélek, s észreveszem, nem teljes a figyelem iránta(m), egyszerűen abbahagyom...


de erre nem is nagyon kerül sor, mert inkább el se kezdek beszélni - egyáltalán, nincs is mit abbahagyni


itt a fb-on is, ha csak a képeket nézik, de ez nem zavar, mert tudom, ilyen a fb természete

meg akarom végre írni a könyveimet . röhej hogy 76 évesen . de tulképpen készen is vannak, csak helyeikre kell pofozni őket


aztán nyugodt leszek, ha meglesznek

valamikor egyszer , valaki (fel) figyelhet rájuk a rejtélyes jövőben.

ott vannak (lesznek)

vagy sem

de a lehetőséget meg kell adni



junius 17

2 megjegyzés:

  1. De jó! Kedvet, motivációt kapok tőled én is!

    VálaszTörlés
  2. :) kinomban irtam... álom, álom... (olyan nevetséges ez hogy a jövőben bizni, mint a felvilágosodés idején.... de ha nincs más :)

    VálaszTörlés