2019. június 8., szombat

júliák

volt két legendás szerelmespár a városukban. Kislány voltam még akkor, szerelmeken innen, de csodáltam őket. (s kicsit tán irigyeltem is) mikor felbukkantak az utcákon, szorosan egymás mellett...nem véve tudomást a külvilágról csakis egymásról

aztán teltek az évek...mindkét párból a nő öngyilkos lett! Véletlen? Szükségszerű?

a Juliák mind idő előtt meghalnak?

...

ja jut eszembe : kicsit később volt egy harmadik pár is... ők megmaradtak... Philemon és Baucisnak!


junius 1   2

10 megjegyzés:

  1. M.S: A Júliák nagyon sokáig élnek és pozitív gondolkodásúak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Romeoéjára gondoltam

      Törlés
    2. M.S: Ezt nem írtad,és többesszámot használtál.

      Törlés
    3. Nem kell mindent leirni.es mivel szerelemrol volt szó koznevesitettem a Juliat

      Törlés
    4. Mariann Simenszky
      Nem hinném,hogy a Júlia ennyire általánosítható

      Törlés
    5. Gonda Julia
      Pedig irodalmi korokben biztos..ilyen osszefuggesben

      Törlés
    6. Mariann Simenszky
      Az összefüggés homályos,gondolj magadra.Nem baj,néha én is hajlamos vagyok szertelen asszociációkra.

      Törlés
    7. ne vesszünk össze ezen, szerintem julia egy örök ikon, és szerelmespár esetén jogos rágondolni (magamra nem is gondoltam - most az egyszer, egyébként julianna vagyok, de emlékszem mennyit csúfoltak épp gimista koromban igy: Julia, hol hagytad Romeót?! 🙂

      Törlés
    8. M.S:Ilyen csúfolást nem hallottam,de azt tudom,hogy Julianna vagy,csak a Júliát használod.Szerintem is jókat hülyéskedtünk,mármint ezzel a Júliázással,ideje befejezni.Üdv.

      Törlés