2019. június 24., hétfő

trópusi esők

én nem tudom mi történt, de megbolondult teljesen az időjárásunk

már hosszú ideje minden nap esik, mit esik, zuhog, dühöng....

tegnap úgy jártam hogy déli órákban nem is tudtam elmenni ebédelni, csak hideget ettem itthon, de délután annyira megéheztem melegre (a szokás hatalma), meg sütött is a nap, hogy 5 fele elkerekeztem a város legkintibb éttermébe (Szent Gellért) s rendeltem menűben frissen sültet,, nagyon finom is volt, savanyú is cola is, komótosan meg is ettem, már majdnem mind, mikor egyszer csak látom csupa víz az ablak és átlósan esik is rá az eső, később betévedtek bőrig ázott emberek, gondoltam, várok, várok, várok, de mikor csendesedett csak elindultam, de pillanatok alatt jobba n esett, csupa víz lett  a hátam, visszasomfordáltam, taxit rendeltünk, de az eléggé késett vagy félóra múlva jött, közben próbáltam száritgatni a hátam...

a biciklim persze ott maradt

ma kora délután elindultam érte- gyalog. no ez volt csak a sportműveletem s még padot se találtam az úton csak egy napsütöttet

a játszótéri árnyékban levők vízben álltak



no ebből sejteni lehet, milyen esők vannak itt! állítólag lakásokat is elöntenek... szörnyű

ma még nem esett, még süt a Nap, de még nincs vége... a napnak.


junius 24

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése