2019. június 23., vasárnap

a kinőtt ruha

egy ideje vissza-visszatérően eszembe jut egy kiskori emlékem, tulajdonképpen jelentéktelen, de mégis, nagyon bennem maradhatott, nem hagy élni

leirom, talán akkor igen


nem tudom hány éves lehettem, de még bőven kislány, ált iskolás, de talán már felsőt elkezdhettem

hirteken tört be akkor is a nyár, de már nyári szünet volt anyu dolgozni ment korán, én később kelhettem, és hirtelen nem tudtam mit felvenni (amúgy sem volt sok ruhám!)


lázas keresésbe fogtam. de a szekrényben nem találtam semmit

nosza kihúztam a szekrény alatti fiókot amibe anyám gondosan belehajtogatta a nem használt ruhákat

találtam is egyet, mit szerettem is, egy fehér vászon, görögvállas, fent és lent zöld apró kockás mintás ruhácskát

felvettem éreztem hogy egy kicsit szűk eg rövid, de annyi baj legyen, abban mentem

de hogy én mit kaptam abban a pillanatban hogy beléptem anyu irodájába!!! szóval jól összeszidott....hogy hogy is jutott eszembe egy ennyire kinőtt ruhát felvenni..

(hát sokat nőhettem abban az évben, mert attól tartok majdnem a fenekem is kint volt...)

elszégyelltem magam, de

többre nem emlékszem



junius 19

1 megjegyzés:

  1. SZ. I. É. Édesem ........elszégyelni ?Manapság ? Azt már csak Mi tudunk .Megértettem a mondanivalódat

    VálaszTörlés