2019. június 14., péntek

azért még szejet

adom az unokádat

várom (elég nagy szünet)

sz i --a ma - ma   - kicsit fancsalgón, mélyebb hangon lassan beszél az én unokám , kedvetlenül

mi újság? mi van? nem ilyen szokott lenni a hangod...

nem szeretnék most beszélni veled

miért, már nem szeretsz?

(felélénkülő hangon:) de szejetlek, csak most meg kell néznem ezt a böngészőt....

szejetlek !- ismétli meg, hogy megnyugtasson, s már a régi hangján, tempóján

oké, csináld azt ami jól esik, nekem is az a jó, (majd beszélünk máskor)

szejetlek !- ismétli meg, hogy megszabadult....s hogy megnyugtasson, s már a régi hangján, tempóján

junius 14

1 megjegyzés:

  1. Paloczi Gabi
    Gyereknek nem jó, a szeretsz, nem szeretsz kérdést feltenni.
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    Na ne mondd!
    Válasz1 é.
    Paloczi Gabi
    Nézz utána.
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    békén hagynál?! Olvastam én már mindent meg az ellenkezőjét is, de te csak negálni tudsz, szövegkörnyezettől függetlenül! Minden eset más!
    Válasz1 é.


    Paloczi Gabi
    Mi az, hogy békén hagynálak, egyetlen megjegyzést tettem. Ne tedd a blogodat, közzé.
    Egy csodát szóltam a szövegkörnyezetből függetlenül. 3 gyereket nevettem fel, ez volt a legnagyobb buktató, amire figyelnem kellett. Otthon ezt mindenki állandóan használta.
    Különben persze hogy reagálok, azért van a Facebook.
    Válasz1 é.
    Zsuzsanna Bàron
    Vannak témák,melyekhez nem szólok hozzá...
    Válasz1 é.
    Paloczi Gabi
    Ilyen a gyereknevelés?
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    Nézd Gabi, te állandóan keresel valami rést, és kötözködsz - kioktatsz, a lányom azt hiszem én is felneveltem anélkül. hogy egyszer is megkérdeztem volna...az unokámmal más, főleg távkapcsolatom van... ő magától kezdte mondogatni a telefonba hogy szeret! és itt ebben a storyban a MÁR NEM...? en volt a hangsúly, viccesen! (Olvasni is tudni kell)
    Válasz1 é.Módosítva
    Paloczi Gabi
    Julika, nem kell ezen ragodnod, mert te otthon tanultad a gyereknevelést, én pedig
    egyedül, egy akkor kiadott gyerek könyvből, ami akkoriban nagyon új volt. Itt ebből, csak a józan eszem segitett.
    Lehet hogy kotozkodok, nem tudom. Az biztos, hogy nem okatlak ki, és az is, hogy nagyon irigylem a 30 éves tanítást. De azt hiszem ezeket már többször letárgyaltuk.
    Azt hiszem a FB és te vagy az egyetlen aki el magyarul beszélek, hahaha. Nekem már egészen más az eszjarasom, én soha nem tudtam eltölteni vagy 20-30 évet, azzal, hogy
    csak magammal törődtem főleg és nem egy nagy családdal. A hat unokambol négy, velem töltötte az első 1-2 évet, mielőtt mehettek óvodába.
    Szerencsére nem egyszerre. 😂😂
    Egyszoval, gondolom ide kell tennem, hogy teged soha senki nem javitott ki, te vagy meg mindig a tanarno mindenkinek.
    Valahol te egy elefantcsonttoronyban vagy meg mindig, mig en
    azt csinalom amit akarok, senki a kozvetlen szomszedaimon kivul nem ismer.
    En rohangalhatok a tengerparton a kutyammal, kerteszkedek,
    Allandoan konyveket hallgatok, mindent amit kezzel lehet csinalni azt csinalom, meg mindig 1600 hededu CD m van, zongoram mindig volt, es mindig jatszadoztam, de nem erdekel kulonoskeppen. Fozok, ha kell.
    Egyszoval, amennyire alapvetoen nagyon hasonlitunk, az en vilagom nagyon mas mint a tied.
    Lehet hogy itt van, ahol szerintem te akarsz engem tanitani, es oktatni, lasd “Olvasni tudni kell “
    Na megyek aludni. Holnap egesz nap kavicsokat valogatok es mosok, delutan pedig a koveket fester.
    Válasz1 é.Módosítva
    Gonda Julia
    nem rágódok csak válaszolok az én nézőpontomból, amit képtelen vagy elfogadni (s még te nem foglalkozol magaddal?!) ha igazán odafigyelnél azt is észrevennéd amikor s sokszor nem magamról irok... de az én átugorhatatlan.. Amerika minden szempontból egy más világ... de nem biztos, hogy "a létező világok legjobbika"...ráadásul ma már nincs is olyan nagy különbség ...(mint köztünk 🙂
    Válasz1 é.Módosítva
    Paloczi Gabi
    Gonda Julia maskor nem magayrazom el ezeket ujra
    Válasz1 é.Módosítva
    Gonda Julia
    nem is kell
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    de azért te se sértődj meg
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    én szivesen vitatkozom - mégha hiába is... 🙂
    Válasz1 é.
    Paloczi Gabi
    Feltetlenul nem a leheto vilagok legjobbika, de egy nagyon, szep erdekes es valahol meghato orszag.
    A gyerekeim, bar mindegyik magas egyetemen vegzetseggel, doktoratussal, America i egyszeruseggel elnek, az egyik Marcus Aurelius rajongo, es ugy is probal elni.

    VálaszTörlés