2019. június 21., péntek

ez-az


minél lustább vagyok fizikailag, annál serényebb és frissebb szellemileg, még jó, hogy igy kompenzálok. hát nem ? (inkább igy, mint forditva!)

május 21

***

ne szólj senkit se le meg, azért mert szerinted lusta. az is lehet, hogy a szive, a billentyűi állapota nem enged neki több frissességet. hiába szeretné ő maga is

máj 26 3

***

csak azokat a perceket sajnálom, amiket szomorkodással töltöttem ezen a világon

a halálhoz képest u.i. minden más /előtte, bármennyivel is / öröm

junius 2   2

***

érdekes, hogy apró-cseprő dolgaimra, irásaimra reagálnak inkább

de igaz is, az élet apró-cseprő dolgokból áll

(míg áll)

junius 9   6

***

tulajdonképpen  - most visszatekintve -a legtöbb "szerelmi"  civódásnak, konfliktusnak az volt a legalján, hogy le akartak fektetni, én meg nem álltam kötélnek.

milyen egyszerű is ez az egész!

csak én bonyolítottam agyon


junius 14

***

na egy gondolat megjelenik, rögtön lr kell jegyezni, mert olyan a természete, hogy  hip-hop csak átsuhan

junius 14

***


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése