2019. június 15., szombat

kötelességből ?

azt hiszem lányom csak kötelességből hív vagy csak ír újabban smst...előre meghatározott időközökben
 (többnyire reggel meg este, hiszen napközben nem is ér rá, ilyenkor se nagyon)

nehéz teher, kolonc lehet neki, de teljesiti napirendszerű pontossággal

letud


én jobb szeretném, ha kicsit rapszodikusabban ugyan, hivna, tán kicsit gyakrabban

de igy is jó

***

csak miért nem tudom kiverni a fejemből, hogy majd hiányozni fogok neki

amikor már nem hívhat...


pedig lehet, hogy nem is

megkönnyebbül


hiszen nem vagyunk teljesen egyformák



november 8     4.

4 megjegyzés:

  1. Sz.M. Hogy írhatsz ilyent! Az enyém nem hív minden nap, igaz csak 4 km-re lakunk, de tudom ezer dolga van. Ha szükség van rá, mellettem van. A kórházban, míg a vizet szívták le a hasamból, órákig mellettem ült a kezem fogva, pedig nem voltam halálomon. Biztos vagyok benne hogy Timi is mindent megtesz érted, ha kell. Örülj neki hogy nincs rá szükséged. Nyugodj meg, szeretnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem is akartam feltenni le is veszem, csak láttam h irsz valamit

      Törlés
    2. Sz.M, Jobb lenne ha törölnéd, amit írtál, mielőtt vérig sérted.

      Törlés
    3. szerencsére nemigen olvas! :)

      Törlés