2019. június 19., szerda

áramszünet

szerencsére még jóidőben eszembe jutott hogy nem a régi ideiglenes könyvtárba kell mennem könyvbemutatóra, hanem az újba

ahol maga az ottlét is élmény

most is a konferenciateremben voltunk (ahol volt már más könyvbemutató is meg kiállitásnyitó.. most is fehér hímzések itt-ott, egy következő kiállítás már be van rendezve nekik (nekem a tetszésem nem nagyon nyerték el, az agyonmosott foszló régi anyagok, de a lényeg elfértünk tőlük sőt, sajnos, szinte csak a József Attila körünk volt jelen ,az is töredékesen, vezetőnk Bene Zoltán könyvbemutatóján, ami igazán nagyobb érdeklődést érdemelhetett volna,




















mit könyvheti (utó) rendezvényként konferáltak be... én szinte csak becsületből mentem el, mert nem érdekelnek nagyon a scifik aminek véltem ezt a könyvet,de hamar bebizonyosodott hogy tévedtem és jó h ott voltam

már a prológusból is kiderült, hogy bár lehet, hogy a keret fantasztikus,de valójában jó ürügy egy élet elmondására,a társadalmi problémáival együtt, és a legkülönfélébb műfajok váltakoznak benne



önéletrajzi,(fiktiv memoár) esszéregény, fejlődésregény vagy ami tetszik....
,,

Huxley Szép Új világa és Orwell 1984-e egyszerre

egyfajta posztapokaliptikus helyzetben... (amiben tulképpen elkezdtünk már élni? de a könyvben 2030ra tevődik)




tényleg , érdekes eljátszani egy totális áramszünet gondolatával, mit tennénk, tudnánk-e...

vagy tényleg elfelejtettünk normálisan kommunikálni?


junius 19


3 megjegyzés:

  1. N.Á. Köszönöm az információt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. esetleg olvasd el, nagyon óvatosak voltak a cselekményt illetően.

      Törlés
    2. esetleg olvasd el, nagyon óvatosak voltak a cselekményt illetően.álom megszerezni

      Törlés