2019. június 18., kedd

javithatatlan

úgy bánik velem a háziorvosom, mint egy szerelő, aki nem is akar már foglalkozni egy régi, rossz darabbal, hiszen annyi baja van, nem érdemes... vagy csak unja bíbelődni vele(m)

pedig úgy gondoltam most ráér , egy lélek sincs a rendelőben se a váróteremben

egész idő alatt üres receptpapirokat pecsétel  (mig asszisztensnője kávét főz neki)

mit kér? gyógyszereket?

nem - mondom ,(nem ússza meg ennyivel) ellenkezőleg. egy meglevőt NEM akarok szedni

meg akarom beszélni vele újkeletű, reumatológus által felirt, porcerősítőm nem/szedését merthogy nem ajánlják véralvadásgátlók mellett, s pláne nem ha valakinek szívelégtelensége van.dehát ő is szedte is közben az aspirin protektet , egyébként nem is véralvadásgátló az szerinte, hát akkor mi? a vérlemezkék összecsapódását gátolja.. hát az nem ugyanaz?! na mindegy szerinte szivelégtelenségem sincs,akkor mi van a kardiológiai papiromom insufficiencia néven (, mondja hogy szivelégtelenségben fekvő helyzetben is kifulladunk, hát,,? ez a 4. fokozat , én (2-)3-nál vagyok de átfordulhat az időnként 4-be is,

végül is kapok beutalót kardiológiára, mert ő ezekhez nem tud hozzászólni , még akkor se ha (mutatom) dagad a lábam... meg nehezen gyógyulnak rajta a sebek...

azért kérdésemre, hogy hipochonder lennék, tiltakozik, ezek valóságos problémák - mondja, de egy idő után mindenütt baj van... mert elkopik a szervezet és minden mindennel összefügg - de csinálni nem tud vagy (végül is mindegy )nem akar semmit....


menthetetlen azaz "javithatatlan" vagyok?


ja és szedjem csak a vérnyomáscsökkentőm újabban 90 meg 50, ellenére is

meg elcsodálkozik, hogy mennyi receptem lett (pedig külön alá se kell írnia már) ahhoz képest hogy nem gyógyszerért jöttem - de az állandókból a fogyókat csak felírattam--- BÁR szívesen nem szedném őket

közben a kávét is kiitta.. hozzám se nyúlt, rám se nagyon nézett (ja a dagadt lábamra egy oldalsó pillantást vetett: tényleg) (mert ugye a receptek, meg a kávé...)

nem érdemes, minek...

nagy nehezen feltápászkodom és bele is botlok a székem lábába

hát így vagyok, alig vagyok

"javíthatatlan"

de majd csak elmúlik (elmúlok)


junius 17

11 megjegyzés:

  1. G.H. Az az elmúlás hadd várjon még Tanárnő kérem!

    VálaszTörlés
  2. G.I. Ez igy megy amit kérsz felirják és mehetsz Isten hirével!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és ha nem is akarok kérni, akkor áll be a zavar a műbe. mert csak gyszerirsra vannak predestinálva (gépiesitve)

      Törlés
    2. G.I. mint az ABC-ben !mit adhatok még?

      Törlés
  3. J.K. Nem egyedi eset,bár tudom ez nem vigasztal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos mindig ez van.lehet.h valtanom kene (nem valasztottam, orokoltem)

      Törlés
  4. M.B. Sajnos !!!!! Mire is esküdtek????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neki kellene tudni! de más jár a fejében valószinűleg

      Törlés
  5. SZ.I. É, jULI,nem vigasz gyanánt mondom,de akár Mi mondtuk volna el amit írtál .Ugyan ez megesett a férjemmel .egy hét választotta el ,hogy amputálni kellett volna a lábát .Csakhogy,kaptam és szépen átvittem másik Orvoshoz .Mondom ORVOSHOZ ! Rendbe tették és most már látod Te is- viszonylag jól van .A jelenlegi háziorvosunk kedves,figyelmes,ALAPOS -ez idáig .Ja és NŐ .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is gondokodom a változtatáson már egy ideje.... és én is nőre a férfit 🙂

      Törlés