2019. június 24., hétfő

fenékre esés

tegnap éjjel figyelmetlen voltam, elvesztettem híres, újkeletű óvatosságomat, és a sötét konyhában úgy elvágódtam kint hagyott . szemétbe dobandó lomokban, hogy csak úgy nyekkentem

telefonálásból jöttem, lányommal purparléztunk, lehet, hogy az egy kicsit felfrissített, és elfelejttette velem, hogy nekem már csak nagyon vigyázva s lassan lehet közlekedni...

ültem egy darabig a fenekemen, amire estem, majdnem angolspárgáig széttárt lábakkal, és azon töprengtem mielött megmozdultam volna, hogy eltört-e vajon valamim, tulajdonképpen a combnyak törésétől rettegek, mert tudom, az végzetes lehet... és épp arra a fertályra is estem,.. de nem... feltápászkodtam, és minden ment tovább, ahogy szokott....

hanem reggelre a jobb vállam annyira fáj, hogy szinte mozdítani se tudom

nem tudom a fenékre esés miatt -e, nem tudom hol volt közben a jobb vállam

de van egy olyan gyanúm, hogy a kezemmel támasztottam meg magam, s odahelyeződött át a súly

nade annyi baj legyen, ezt még úgy ahogy tudom nélkülözni, a láb fontosabb

szedem a d vitamint meg a calciumot mindenesetre továbbra is csontritkulás ellen (egy hó múlva kontroll, vannak-e mikrotörések, mikre gyanakodnak)

és igyekszem a lábam elé nézni, bár nem mindig látok odáig...:)


(és ha felállok, a térdem is fáj, pedig arra biztos nem estem.....)


junius 24

25 megjegyzés:

  1. Sz.M. Nagyon sajnálom,hogy ez történt veled, de közben olyan eloen írod le ezt az epizódot, hogy elvezet volt olvasni. Bocsánat. Ja, meg valami, a purpallezni szót már legalább 25 éve nem hallottam. Az apám használta hajdanán.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. jaj, bár nem kéne ilyenfajta élménybeszámolókat irnom, de egyre tobbet esem-bukom :( Igen, néha , magam is csodálkozom, de előjönnek belőlem ilyen fura szavak, s ha jönnek, hát hagyom...:) (de épp eltöprengtem rajta, tán nem is tudom , csak érzem. a pontos jelentését... most utánanézek :)

      Törlés
    2. rosszul is irtam: purparlé csevegés, szóváltás,, nézeteltérés

      Törlés
    3. M.B. Azt hiszem, leírva meg soha nem is láttam, De nagyon jó a kifejezés. Apám a vitatkozás/vita helyett használta. De azért vigyázva közlekedjél.

      Törlés
    4. én a vitára nem is nagyon gondoltam, de belefér...:)...eső után? bár elég ,gyakoriak...:)

      Törlés
  3. Sz.M. Kérj röntgen vizsgálatot fájó részeidre. Tavaly a 3. esésem után, amikor a jobboldali csípőmre és könyökömre estem megsérült a vállam is, bár akkor nem éreztem. Febr-ban kezdett fájni, begyulladt, éjjelente alig aludtam. Nem tudtam felemelni a karom, a kanál kiesett a kezemből. Kaptam gyulladás csökkentőt, reumatológián gyógytornát, lassan javul. Lefagyott váll szindróma. Korlátozott a mozgás. Betokozódhat, akkor műtik. Most lóbalzsammal kenem, akkor jobb. Szóval vigyázz Magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyan, kenem flexagillel...nem tört el

      Törlés
    2. de a jóga felfüggesztve, mert nem tudok ránehézkedni egyelőre :(

      Törlés
  4. E.R.O. Jobbulást kívánok, Julika!

    VálaszTörlés
  5. G.I. Máskor gyujtsál villanyt ne botorkálj a sötétben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A villanykapcsoló sajnos a konyha végében

      Törlés
    2. G.I. akkor használj valami irányfényt tudod amit éjszakára be lehet dugni a konektorba

      Törlés
    3. mondom figyelmetlen sőt szeles voltam:( nem először...

      Törlés
    4. G.I. sajnos már nem lehet szeleskedni mert a testunk nem mindig tud lépést tartani az eszünkkel!

      Törlés
    5. Hàt ez az.csak neha megfeledkezek erről

      Törlés
  6. Válaszok
    1. kösz de semmiség, nem is tudom miért irtam meg (mert mindent megirok :)

      Törlés
  7. P.B. Jobbulast, vigyazzon magara tanarno... Kerem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Petikém, de minden rendben... (az újabb esésig :)

      Törlés
  8. E.H.C. Nagyon sajnálom, együtt érzek

    VálaszTörlés
  9. T.K. Vigyázz magadra! Jobbulast.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy tudok.mindig esek.de eddig még szerencsesen :)?

      Törlés