2019. június 17., hétfő

CENZURÁZATLAN TANU

Fogalmam sincs mit hagytak ki és mit raktak most vissza a filmbe...érdemes lenne utána nézni, hogy hány perc a különbség (utánanéztem:5', és csak két pluszjelenet, egyébként 69-es a film, s csak 81-ben mutatták be, s most a cenzurázatlan változatot)

nekem az eredeti is teljes egésznek tűnt, nem lyukasnak, és a mostani sem tűnt kipótoltnak

talán most többet tudtam (jóizűen!) nevetni a Tanún, mint újkorában, a vége felé azért már nem annyira! valahogy kezdett a számra fagyni a mosoly...

hiszen én is "tanú" voltam... s ez volt az életünk?!!!!

"bár akkor még nem sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni"

meg hát "az ember akkor is lehet bűnös, ha nem is tud róla" - különösen ha mások ráfogják....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése