2019. június 16., vasárnap

elütnek vagy agyonütnek?

ha előbb-utóbb nem üt el valami gépjármű, az egyedül az én éberségemnek és szerencsémnek lesz köszönhető, és nem a gépjármű vezetők figyelmességének, odafigyelésének, mérsékelt magatartásának...stb - mert olyan nincs is

egy parkoló van előttünk, csak azon keresztül tudok közlekedni biciklivel a bicikliút felé, s számtalanszor és nagy sebességgel kanyarodnak ránk az autók (attól kezdve hogy kilépnék a kapun)

legutóbb kiegyenesítettem az utam ,bár itt nem volt kijárat, és nem restelltem visszamenni a megálló autóhoz, kérve vezetőjét, h legyen máskor figyelmesebb , mire ő, látta hogy egyenesen megyek (hát persze pont ő miatta nem kanyarodtam ki, nehogy nekem jöjjön pont)


de ami ma történt a cukrászda előtt, az egyenesen  kriminális

éreztem hogy jön egy autó a kocsiúton mögöttem, erre lehajtottam a járdára (már a cuki közelében. Ö is! pont a sarkamban, a járdán landolt....

mellette két másik autó feltornyosulva....


majdnem elütött,

de még ő szólt rám, hogy miért a járdán kerékpározok ( ő parkolhat a járdán?)  mondom előle  jöttem a járdára nem gondoltam volna  h pont ő is utánam ered (jó nagy sebességgel egyébként), ha nem megyek egész közel a falhoz jobb nem gondolni rá, mi lett volna

**********


 na de a poén ..azt hittem rosszul hallok

valami csomaggal a kezében tart a tsz irodába, ami mellett megállt, és közben azt ordibálja  felém, hogy AGYONÜT!

MIT CSINÁL? - nevettem el magam kínomban...

még mindig nem akarom elhinni, bár olyan megvadultan mondta, hogy szerencse hogy már nem voltam a közelében

úgy látszik, hogy nem sikerült elütnie beérte volna egy agyonütéssel is?!


junius 14




7 megjegyzés:

  1. sZ.M. Ez kriminális! Felháborító! Örülök, hogy megúsztad. Kiknek adnak jogosítványt?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye milyen muris?! :)

      Törlés
    2. SZ.M. Hát nem murisnak mondanám, hanem életveszélyesnek.

      Törlés
    3. hát igy utólag... szerencse hogy nagyon gyors voltam, múködtek a reflexeim (vagy az angyalaim:)...de hogy miért akart még 'agyonütni" is?...

      Törlés
    4. egyébként a fotón az látszik mikor már visszazökkent a járdaszélre, valójában a nagy lendülettől jobban be volt kanyarodva a járdára - szinte súrolt

      Törlés
    5. SZ.M. Vannak nagyhatalmú "sündisznócskák", mint a mesében, akik úgy gondolják nekik mindent szabad.

      Törlés
    6. nem ismerem a mesét de ez egyszerűen egy hülye ökör volt

      Törlés