2019. november 8., péntek

ó az a helyváltoztatás

valamelyik szünnapon... lányomék mennek a városba bevásárolni, unokámon már látom is a meleg pulóverét

persze húzza az orrát

úgy látom, nem szeretsz elmenni otthonról   - mondom együttérzéssel

ott szeretek lenni, ahol épp vagyok, elindulni nem szeretek

s még hozzáteszi a pontosság,  általánositás kedvéért:

a helyváltoztatást nem szeretem

(milyen egyformák vagyunk, csak ő frappánsabban fogalmaz)

...

mondom is, hogy én is nehezen indulok, de aztán meg ott ragadok

és el is határoztam, hogy a jövőben (csak induljak el) többet leszek fent, mint Makón

egész hosszú ideig..

legyél fönt egy teljes (keresi a szót, megtalálja) évszakot!

tényleg, télen, télre fel kéne költözni...

(de hogy milyen választékos az én unokám, mindig megtalálja a legtalálóbb szót)

2 megjegyzés:


  1. Márta Bálint
    Kire ütött ez a gyerek?🌞
    · Válasz · 1 é.
    Gonda Julia
    hát em is tudom, talán sokunkra, s kiválasztotta mindekiből a jót:) (remélem)

    VálaszTörlés
  2. Tamas Konig
    Elég sok és jó bölcsész felmenője van, nem ?
    · Válasz · 1 é.
    Gonda Julia
    hááát minimum ükapáig 🙂

    VálaszTörlés