2019. augusztus 17., szombat

Süveges csak mondja és mondja....

egyszer már volt Makón, a könyvtárban, akkor nem emlékszem, hogy ennyire ömlött volna belőle a szó, bár akkor csak a családról beszélt (nem mintha most is leginkább arról:

egyébként őmaga is  makói eredetű

több ágról, s ki is fejtette, Batka doktor leszármazottja (háziorvosom volt)

meg Gebe Mártáé is (ki József  Attila első szerelme, a befogadó  Demke igazgatója lánya)...


nem is tudnám összefoglalni miről beszelt
(mindenesetre egyszer se vettem elő a noteszem)

azt nagyon hangsúlyozta, hogy amikor 6 hét alatt megbukott a televizionál ,miután vezetéssel bízták meg, utána csak jobb lett (egyébként a gyomra jelezte előre a bajt!)

most a Kossuth rádióban dolgozik, és el is hízott kicsit (a kényelemben?)

mindenkinek nagyon tetszett egyébként..a futása....

a környezet is illő volt. az Espersit ház, ahol  J. A:  egykor lakott is (a Demke után persze)








---


mikor odajött a kínáló asztalhoz, a limonádéra és egyetlen megmaradt pogácsára, az elé az ajtó elé, ami mögött a dédanya rajongója lakott. (persze akkor mér azt hiszem Espersit Cacáért rajongott)..gondolkodtam, h megmondom neki, hogy tanítottam Gebe Mártát és valóságosan  a Batka leszármazott Petőfi Sándor lányát ...aki említett is... de aztán nem mentem, hagytam érvényesülni a cimfestőt, aki ugyancsak cimfestő dédapjáról mesélt a Süvegesnek, aki udvarias érdeklődéssel hallgatta....úgy látszik nem csak beszélni tud!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése