2020. április 9., csütörtök

zoom széder - eszkaláció 46

ilyen széderem se volt még, a zoomon (negyedórámba telt , de  csak megtudtam oldani technikailag, éppenhogy csak én nem látszottam, hallatszottam,de igy tán jobb is volt, inkognitóban, bár fehér ingblúzba öltöztem az alkalomra, ahogy illik :::

ez is egy közösségi élmény volt tulajdonképpen...engedmény a vallásban, az idő és a helyzetek igy módositanak észszerűen (bárcsak minden téren igy lenne)

a vőm beszélt, jobbján felesége -lányom mosolygott, bólogatott, balján meg fia ugrált, időnként a fejére is, de okosakat is mondott ám közben... (volt is  egy konkluzió, hogy a legendás négy gyerek közül van  a szemtelen,(az az unokám) (sértődött meg)de egyben az okos is) (nyugodott meg)

abban maradtunk hogy jövőre ugyanitt , de valóságosan, esetleg Jeruzsalemben (ez egy mondás, ilyenkor...)

jó lenne most ténylegesen kiszaladni ebből a rabságból is, nem csak Egyiptomból

Cohen  hallelujáját énekajánlásnak kaptuk, de unokám máris elkezdte énekelni

sőt Elijahunak is kinyitott valamit(?) (tudjuk, már nagyon várja a Messiást, s ő annak előfutára, lenne)


(képet megint nem tudok mellékelni,hiába, ilyen a cenzura (pedig csináltam, s nagyon hangulatosak lettek)



2 megjegyzés: