2020. április 26., vasárnap

Maros gyógymód - eszkaláció 58

miután elpanaszoltam orvosomnak az előtti való napi tartós folytonos nyilamló, féloldali fejfájásomat, valamint megkérdeztem, hogy esetleg lehet valami összefüggésben a majd három hete elszenvedett és azóta is panaszokat okozó lábfájásommal (újabban dagadások, elszineződések, dudorok és lyukak és feszülés) (véraláfutások múlóban ...  "az jó!")...

kiküldött a Maros-partra..:)

lehet hogy az a legjobb gyógymód?

még depresszió ellen is...

7 megjegyzés:

  1. N.S: Hú! Én nagyon fegyelmezett vagyok ezzel a karanténnal, de tegnap már nekem is elgurult a gyógyszerem! Elegem van, akarom vissza az életem!!!!! 😕Pedig nem panaszkodhatok, nagy kertes házunk van, néha átbiciklizek Deszkre... Jó itthon! Két hétig! Minden ablak tiszta, minden szoba kivixolva, fű lenyírva..... De hiányzik a lányom, akit már öt hete nem láttam! :( (csak neten) Hiányzik a hétvége a tesómékkal, mikor már attól is rosszul vagyok, ha egy hétvége kimarad, most meg már hatodik hétvége, hogy nincs együtt ebéd..... A munkám is hiányzik, egyébként is a megszokások rabja vagyok, mindenből teljesen kiestem....

    VálaszTörlés
  2. J.J. Lehet,hogy a friss levegő és a napsütés sokat javítana!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kedélyemen biztos, máson nem biztos

      Törlés
    2. J.J. Csak óvatosan a lakásban, a levegőn meg vidáman!

      Törlés
    3. a levegőn se árt az óvatosság! s a lakásban se a vidámság :)

      Törlés
  3. Gonda Julia
    Maskor ha egy nap nem voltam kint, masnap pótoltam

    VálaszTörlés