2020. április 3., péntek

csak a szépre...

duplán inséges időket élek, elfogyott a netem pár napja, s az is csoda, hogy nagyon lassan de működik, tudok dokumentumokat nézni, blogra irni (nagyon lassan) néha facebook is bejön (még lassabban) pl a fényképek letöltését nem lehet kivárni, video meg abszolút nincs (legalább nem hallom látom az operativ bizottságot, de az élő közvetitések hiányoznak , s  sajnos nem láthatom  az unokám messengeren, csak beszélhetünk a telefonba,s a hang kevés

tegnap ki is jelentette hogy nem ért semmit ebből az egész internet históriából

(azt hittem, hogy én nem őt,  mert ahhoz vagyok hozzászokva)

hirtelen jött ötlettel mondtam, hogy mesélhetnék éppenséggel

hát mesélj , kegyeskedett beleegyezni

elkezdtem egyszer volt,,, van egy kisfű, Xnek hivják s nagyon jó ....

egyből leorditott . ne

eszembe jutott, az anyja is ki nem állta, nem is engedte, hogy róla meséljek

neki csak a magas irodalom volt megfelelő, egész kis korától, józsefattilát kérte (komolyan), még alig tudva beszélne, meg Weöres Sándor volt a főkedvence, a Bóbita, azt énekeltük is...., igazi költőkön nőtt fel, később meg a klasszikus gyermekirodalmon, Oz, Alice, Kis herceg, Kis lord

fiának más az izlése, abban megegyezik, hogy magukról nem akarnak hallani, de

unokám azt kéri, hogy a Csillagok háborújáról meséljek

dehát ez még mindig nem megy nekem,

pedig meg is néztem az utolsó részt

hát annak a lényege, hogy a végén győznek a jók, annyira, hogy még a rosszak is jók lesznek...mondom

nem mind, a többiek meg meghalnak.. mondja kétszer is..(hát igen, igazságszolgáltatás van a mesében) (meglep, hiszen sokáig nem is lehetett előtte ilyesmiről beszélni,de most mintha átesne a ló túlsó oldalára, inkább szembenéz:)

erre  nem emlékszem, mondom (de tényleg nem)  mert csak a szépre emlékezem

és búcsúzásképp el is kezdtem énekelni : Csak a szépre emlékezem (az első boldog nyárra)

ez ha nem is mese, de jó tanács,, nem?

3 megjegyzés:

  1. P.G: Ez mit jelent? Hogy hogy elfogyott a neted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Havi előfizetes.nem tudtam most meghosszabbitani.de 4-en fordulo...ejfeltol màr lesz!;) A mobilomon van net (ott is meg is tudnám hosszabbitani, de az se jó mindenre   Ezt a pár órát már kibirom...:)

      Törlés