2020. április 5., vasárnap

kicsaptam a biztositékot - eszkaláció 36

kicsaptam a biztositékot

valahogy  éreztem is, hogy több bennem az elektromosság a kelleténél, s épp mozgásban  is voltam, a kamrában akartam felgyújtani a villanyt hirtelen, helyette jött a nagy csattanás s mindenhol sötétség

leszaladtam az alagsorba a villanyórákhoz, persze le volt kattanva , visszacsináltam
s már az ajtó előttre kihallatszott a benti rádió hangja, a nappaliban is világitó  csillár fogadott , úgyhogy megnyugodva a számitógép elé ültem

pár óra múlva be kellett mennem a fürdőszobába, töksötétség fogadott, át a W.C..be , ott is, a kis szobában  is hiába kattintottam fel a villanyt, a számitógépem melletti elosztó se világitott, akkuról ment  a gép

felmásztam a biztositékokhoz, kiderült hogy a szélsőről lejött a piros plomba...

hú de jó,  van vagy 3 biztositékom tartalékban, mert legutóbb előrelátón 4et vettem, s abból csak egyet használtam fel

visszamásztam, becsavartam már a jó biztositékkal , ls igen most már ég mindenhol minden

csak a kamrában nem persze, ahol kivertem a biztositékot, s mivel a kamra üvegén át világitom a konyhát , ott is sötét van

kénytelen voltam gyertyát gyújtani a 21. sz.ban

most csak az a kérdés, hogy a bolt, ahonnan élelmet rendelek, tart.e égőt, nomeg mosószert, meg mosogatószert, szivacsot,papirtörölkötőt, gumikesztyűt...stb...mert immár ezekre is szükségem lenne!!!!!

4 megjegyzés:

  1. V.K. Mindenekelőtt ki kell deríteni a zárlat okát. A biztosítékcsere csak tüneti kezelés.
    Jó napot kívánok magunknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az mindig megszünteti a bajt, de lötyögött az égő a foglalatban valószinűleg (érintkezési hiba)

      Törlés
  2. J.J. Vigyem holnapra ezeket? Úgyis megyek vásárolni a Penny -be

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösz nem, már meg van beszélve félig.meddig a boltossal:) (holnap még patikás napom van amúgy is)

      Törlés