2020. április 6., hétfő

kinti kaland . eszkaláció 38

mikor hétágra süt a nap és az ember kb 3 hete nem volt odaki, nehéz bent maradni, (gyógyszereim meghozták,  ebédet, boltból is, most főleg tisztitószereket ,  gondoltam, kimerészkedek,a házunk játszóteres bejáratához, sehol egy lélek... megnézném, hogy nyilnak a virágok, hogy rügyeznek a fák

egy aranyvesszó (eső?) bokrot  meg is közelitettem pár lépésre a lépcsőházunktól



mikor furcsa zajt hallok szembe, valamelyik lakásból jó sok folyadékot ömlesztettek ki a járdára.... (gondolhatta a illető is, sehol egy lélek, vagy és ő is karanténba zárta magát, s azt hitte igy a legegyszerűbb megszabadulni a felesleges folyadékoktól (még jó hogy nem mentem át a tuloldalra, a nyakamba öntötte volna?)

felszaladtam mindenesetre a lécsőnkön vissza, s el is kezdett jelezni egy kapucsengő a 04., amikor  elhallgatott ,kinézett a tulajdonosa az ablakon.... én voltam--e, ezek szerint igen , nekidőlhettem

megcsodáltam  a virágait (az ő ővé) (bár ő is karanténban, a fiai, unokája látja el)

lefotóztam a napozó  virágtöveket




és visszamenekültem

addigra már innen is onnan is kidugták orrukat a bátrabbak és/vagy fiatalabbak

a bentibb azaz kintibb fák rügyezését már meg se néztem-

rosszabb bent de biztonságosabb!!!!

egy darabig megint nem megyek ki(?)

4 megjegyzés: